3800 κυβικά, twin-turbo, 473 άλογα, 0-100 σε μόλις 3.6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα μεγαλύτερη από 300 χιλιόμετρα την ώρα, κορυφαία τετρακίνηση, ένα κιβώτιο που αλλάζει ταχύτητες πιο γρήγορα από την σκέψη και θέσεις για 4 άτομα. Γρηγορότερο από την τελευταία Porsche 911 Turbo σε κάθε πίστα που έχει δοκιμαστεί, πιο άγριο από κατάδικο στις φυλακές του Αλκατράζ, και στην τιμή που αγοράζεις μία “ταπεινή” BMW M3. Το τέλειο αυτοκίνητο ε? Η Nissan μπήκε στο μυαλό των απανταχού petrol heads και βγήκε με το υπερατού, το νέο Skyline GT-R.
Ευτυχώς, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι φτιαγμένο μόνο για να προσφέρει την χαρά της επιτάχυνσης αλλά μπορεί να προσφέρει και ατελείωτες στιγμές ευχαρίστησης σε οποιαδήποτε ορεινή στροφοδιαδρομή, όπως ακριβώς έκανε και ο προκάτοχος του εξάλλου. Οι Ιάπωνες μηχανικοί δεν βγάζουν συχνά supercars, όταν όμως αποφασίζουν να το κάνουν, στέλνουν τους Αμερικάνους και κυρίως τους Ευρωπαίους συναδέλφους τους, πίσω στα σχεδιαστήρια. Ναι, σίγουρα το Skyline δεν έχει την αίγλη μίας Ferrari ή μίας Lamborghini, όταν όμως καταφέρνει να συγκρίνεται απευθείας μαζί τους με το αποτέλεσμα να είναι τουλάχιστον αμφίρροπο -αν όχι υπέρ του- σημαίνει ότι οι Ιάπωνες της Nissan έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά και αξίζουν τα συγχαρητήρια και τον θαυμασμό μας. Εξάλλου, όσο καλύτερους ανταγωνιστές έχεις, τόσο καλύτερα είναι και τα προιόντα που παράγεις, οπότε κερδισμένοι θα βγουν μόνο οι φίλοι της αυτοκίνησης (και οι τράπεζες με τόσα δάνεια που θα χορηγήσουν).
Μόνο ένα μειονέκτημα έχει.. Η παραγωγή του Skyline GT-R για το 2008 έχει ήδη εξαντληθεί παγκοσμίως ενώ το ίδιο θα γίνει σύντομα και με την παραγωγή του 2009. Οπότε, αν ενδιαφέρεστε να το βάλετε στο garage σας, θα πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον 20 μήνες για να το παραλάβετε, ακόμα και αν η παραγγελία δωθεί σήμερα.